Odnos zaposlenega z nadrejenim je zelo pomemben dejavnik, ki vpliva na zadovoljstvo zaposlenega, njegovo izpolnjevanje delovnih obveznosti in posledično tudi na uspešnost samega podjetja. Večje je zadovoljstvo zaposlenega, večja je njegova učinkovitost pri delu. Kakovost odnosa med zaposlenim in nadrejenim je v veliki večini odvisna od mehkih veščin oseb na ...
Podjetja se v sodobnem gospodarskem svetu soočajo z nenehnimi pritiski na zniževanje stroškov. Podlaga za uspešno zniževanje stroškov se zagotovo nahaja v dobrem poznavanju procesov, jasnih in zanesljivih informacijah ter v ustrezni obdelavi le-teh. Tudi kadrovski strokovnjaki se morate tem trendom uspešno prilagajati. Pri tem vsako leto prevzemate vedno več ...
Načrtna motivacija zaposlenih pomeni, da vodja zaposlene pripravi do tega, da lastne sposobnosti in zavzetost razvijajo tako, da lahko dosegajo dogovorjene cilje. Vendar se lahko osebni cilji zaposlenih precej razlikujejo od ciljev podjetja. To je pravzaprav logično, saj so lahko osebni cilji prodajnega referenta čim boljša plača, več prostega časa ...
O konfliktih v podjetju običajno govorimo, ko opazimo določena trenja med zaposlenimi. Največkrat govorimo o konfliktih šele takrat, ko se razvijejo do te mere, da vplivajo na odnose, zadovoljstvo zaposlenih in posledično na delovne procese. Zmotno pa je prepričanje, da so vsi nesporazumi tudi konflikti. Nesporazum preraste v konflikt šele ...
Pandemija virusa COVID-19 in ukrepi za zajezitev so agresivno posegli v naše vsakdanje rutine in drastično zamajali ravnovesje. Na milijone ljudi je nekajkrat preživelo tako imenovani »lock-down«, ki označuje popolno ali znatno zaustavitev javnega življenja in kontroverzne omejitve gibanja. Mnogi so delo preselili domov, premnogi so službe izgubili. Zaradi spremenljive ...
Uvod
Posameznik v sodobni družbi obvladuje tako fizične nevarnosti kot tudi druge okoliščine, ki od njega zahtevajo maksimalne napore. Toda ustroj človeškega telesa se ni utegnil prilagoditi naglici družbenih sprememb. Zato se pogosto pojavlja neskladje med dojemanjem zahtev na eni strani in sposobnostmi za obvladovanje teh na drugi strani. To ...
Pojem asertivnosti
Asertivnost opisuje vedenje, ki posamezniku omogoča ozaveščen stik s stvarnostjo in podpira:
kakovostno obvladovanje lastnega vedenja,
zmožnosti in priložnosti za samouresničenje ciljev,
lažjo komunikacijo z okoljem in
dobro samopodobo.
Poteze asertivne osebe
Prioritetno je to edinstvenost, ko upamo biti to, kar smo, izraziti svoja mnenja, pričakovanja v osvobojenosti ...
Uvod
Človek je večplastno bitje in kot tak je vpet v različne življenjske vloge, od partnerske, starševske do različnih sorodstvenih, prijateljskih in drugih vlog. Vsaka od teh prinaša tudi obveznosti, ki naj bi jih v skladu z uveljavljenimi družbenimi normami uresničeval karseda optimalno. Zato pa ima tudi vedno manj časa ...
Predstavljajmo si, da se za trenutek ustavimo; prenehamo z delom in se osredotočimo na svoje dihanje. Hitro bomo opazili, da nas v vsakem trenutku prešine nova misel. Tako je tudi s čustvi, ki nenehno tlijo v nas. Zato smo tudi v vsakem trenutku v določenem razpoloženju, ki se skozi dan ...
Forum Media d.o.o., Prešernova 1, Maribor stremi k najvišjim
standardom varstva osebnih podatkov, ki jih obdeluje le, če vi to
izrecno dovolite. Vabimo vas, da podate privolitev za obdelavo vaših
podatkov na spodnjem obrazcu in si s tem zagotovite, da boste sproti
obveščeni o vseh zakonskih novostih in izobraževalnih dogodkih ter da
boste lahko izkoristili druge ugodnosti, ki vam jih ponuja Forum
Media.
Soglašam, da Forum Media d.o.o., Prešernova 1, Maribor (odslej:
družba), moje zgoraj posredovane podatke obdeluje za potrebe obveščanja
o novostih in za potrebe neposrednega trženja njihovih produktov oziroma
storitev (priročniki, knjige, izobraževanja in ostalo).
Ob tem sem seznanjen/-a, da:
lahko pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov pri družbi
kontaktiram preko e-naslova: dpo@forum-media.si;
osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot navedeno
zgoraj, in se bodo po prenehanju namena izbrisali;
osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim
uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo
drugo pravno podlago;
se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve in za namen
iz privolitve, obdelovali dokler privolitve (soglasja) ne bom
preklical (umaknil) oziroma dokler ne bom sporočil zahteve za izbris
podatkov iz baz. Svojo privolitev za obdelavo podatkov za zgoraj
naveden namen lahko kadarkoli prekličem, začasno ali trajno, tako, da
v elektronskem sporočilu kliknem na označeno povezavo za odjavo ali da
pokličem na številko 02/250 18 00. Pri tem preklic privolitve ne
vpliva na zakonitost obdelav, ki so se na njeni podlagi izvajale do
njenega preklica.;
imam po zakonu pravico od družbe zahtevati dostop do podatkov, njihov
popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor
zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov.
Navedene pravice lahko uveljavljam z zahtevo, poslano na (elektronski)
naslov: dpo@forum-media.si;
lahko osebne podatke iz zbirk družbe za v privolitvi naveden namen
obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene
pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo
ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložim
pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
se promocijska sporočila lahko posredujejo v okviru segmentiranega
neposrednega trženja, kar lahko vključuje tudi oblikovanje profilov za
zagotovitev, da se pošiljajo takšne informacije, ki so na podlagi
analize mojih aktivnosti in zanimanj v največji možni meri prilagojene
mojim potrebam in interesom;
več informacij o varstvu osebnih podatkov v družbi lahko pridobim v
»Pravilih o varstvu osebnih podatkov družbe«, dostopnih na
www.forum-media.si.
Piškotki
Za dobro delovanje spletnih strani potrebujemo piškotke. Več informacij o
piškotkih je na voljo tukaj.