Evidence delovnega časa in pisna seznanitev delavca o urah

Vprašanje:

V podjetju zaposleni beležimo prihod in odhod na registracijski uri, katera nam, ko kliknemo »info« napiše stanje dopusta in stanje nadur. Zaposleni, če redno hodi na delo ima stanje na registracijski uri 0, če je odsoten in se mu odsotnost še ni vpisala v sistem ima na registracijski uri minus, če pa opravi nadure, se mu prikažejo nadure. Glede na naše elektronsko vodenje delovnega časa me zanima, ali moramo vseeno pred plačilno listo zaposlenemu poslati evidenco o izrabi delovnega časa za pretekli mesec? Torej to pomeni, da bi en dan pred plačo jim poslala izpis iz programa, na katerem bi bile prikazane njihove oddelane ure oz. različni dogodki (dopust, bolniška odsotnost) v tistem mesecu.

Glede beleženja malice mi je pa jasno, da se mora zaposleni registrirati, ko gre na malico in ko končna z malico oziroma se mu mora za tisti dan prikazati, koliko časa je bil dejansko na malici.

Nazaj