Skladnost poslovanja na kadrovskem področju

13. 2. 2020

Zagotovitev skladnosti poslovanja na vseh področjih delovanja poslovnih subjektov, vključno z organizacijami javnega sektorja, je postala ključna za njihovo uspešno delovanje. V skladnost poslovanja je pomembno vpeto tudi kadrovsko področje. Vključuje predvsem načrtovanje in izvajanje postopkov, ki morajo zagotoviti , da podjetje deluje v skladu z zakonodajo in standardi, hkrati pa predpisuje tudi ravnanja zaposlenih ter postopke za preprečevanje in odkrivanje morebitnih kršitev.

Na praktičnem seminarju, ki ga bo izvajal Miha Šercer, odvetnik, bodo na sistematičen in pregleden način, vključno z obravnavo primerov iz bogate predavateljeve prakse in z odgovori na konkretna vprašanja udeležencev, obravnavane zahteve in priporočila za zagotovitev skladnosti poslovanja na naslednjih področjih:

  • kadrovske evidence (vzpostavitev, način in roki hrambe …),
  • varstvo osebnih podatkov (po uredbi GDPR in predvideni noveli ZVOP …),
  • varnost in zdravje pri delu (postavitev sistema, izvajanje zahtevanih ukrepov, ustrezna reakcija v primeru nezgod in zahtevkov ZZZS …),
  • temeljne obveznosti delodajalcev ob zaposlovanju in v zvezi z delovnim časom, plačilom za delo itd. (skladnost pogodb, pravilnikov, procesov …),
  • preprečevanje nadlegovanja in mobinga na delovnem mestu (postavitev sistema, reakcija na prijave …),
  • preprečevanje in ugotavljanje alkoholiziranosti in zlorabe drugih substanc ter zlorab pravice do povračila potnih stroškov (pravilniki, izvedba postopka, možni ukrepi, skladnost detektivskega nadzora, …),
  • ukrepanje v primeru ugotovljenih razlogov za odpoved pogodbe o zaposlitvi (vrste odpovedi, postopek, tveganja…).

Nazaj