Obveščanje zavezancev, naj potrdijo elektronski naslov za eVročanje

16. 2. 2023

Danes je Finančna uprava po elektronski pošti poslala obvestila zavezancem, ki so se prijavili v eVročanje, vendar svojega elektronskega naslova za obveščanje niso potrdili.

Finančna uprava RS je po opravljeni analizi ugotovila, da zavezanci ob prijavi na storitev eVročanje sporočijo svoj elektronski naslov, pozabijo pa ga potrditi (klik na povezavo v potrditvenem sporočilu v poštnem predalu). Če zavezanec želi na vpisan elektronski naslov prejemati informacijo o vročenih dokumentih v eDavke, mora namreč potrditi svoj elektronski naslov. Finančna uprava RS je danes zavezancem, ki še niso potrdili elektronskega naslova, na njihov elektronski naslov poslala opozorilo s potrditveno povezavo.

Zakaj je pomembno, da zavezanci elektronski naslov potrdijo?

Vsem, ki se prijavijo v eVročanje, bo Finančna uprava RS vročala dokumente samo elektronsko v eDavke. Ob prijavi v eVročanje vsak zavezanec vpiše tudi elektronski naslov, na katerega želi prejeti obvestilo, ko mu bo v eDavke vročen dokument. Če želi zavezanec na vpisan elektronski naslov prejemati informacijo o vročenih dokumentih v eDavke, mora potrditi njegovo veljavnost v svojem poštnem predalu.

Če tega zavezanec ne stori, o vročenem dokumentu ne bo obveščen preko elektronske pošte, ampak mora redno vstopati v eDavke in pregledovati prejete dokumente, ker se v nasprotnem primeru lahko zgodi, da zaradi preteka roka nastanejo negativne posledice.

Za več informacij se lahko obrnete na klicni center Finančne uprave RS na številko 08 200 1001.

Vir: FURS

Primer potrditve maila:

Primer potrditve maila.png

Nazaj