Čakanje na delo in uveljavitev nadomestila

Vprašanje:

Podjetje, se ukvarja v večini s storitveno dejavnostjo. S 17. 3. 2020 smo dali na čakanje na delo 8, s 1. 4. 2020 pa še 10, od skupaj 21 zaposlenih. Ustrezamo pogojem za uveljavitev nadomestila za čakanje (po prometu). Ker pa se odzivamo na urgentne klice strank, nas zanima predvsem pravilno izvajanje tega zakona za zaposlene, ki jih pokličemo na delo. V prodaji in računovodstvu imamo tudi dežurstva, kar pomeni, da npr. komercialist dela 1x na teden (npr. vsak ponedeljek) v času čakanja na delo. Ta dan dela od doma.

Zanima nas, kolikokrat oziroma kako si moramo organizirati delo, da lahko zaposlenega v takšnih situacijah pokličemo na delo v tekočem mesecu (zakon navaja 7 dni, ali lahko s prekinitvami ali skupaj), da smo do vračila nadomestila še vedno upravičeni?

Kakšno dokumentacijo je smiselno imeti pripravljeno, da bomo lahko z njo uveljavljali nadomestilo?

Nazaj