Kako organizirati delo od doma?

19. 11. 2021

Hibridno delo je postalo naša stalnica. V podjetjih in organizacijah se s to obliko dela različno spopadate. Pomembno pri tem je tudi, na kakšni stopnji je organizacijska kultura v podjetju ali organizaciji.

Kako urediti delo od doma, da zadostite zakonskemu minimumu, ob tem pa upoštevate še komunikacijski in organizacijski vidik?

Prijavite se na online izobraževanje v spletni učilnici Kako urediti delo od doma?

Udeležba na online izobraževanju vam zagotavlja:

  • zakonsko pravilno izvedbo organiziranja dela od doma (obrazložitve zakonskih osnov, dogovor z zaposlenimi, priprava pravilnika, pogodbe o zaposlitvi),
  • učinkovito pripravo komunikacijske strategije (zaupanje, pogostost informiranja, jasna pričakovanja zaposlenih, celovitost informiranja),
  • kako se izogniti pastem pri delu od doma (moji izzivi pri delu od doma – pogoji dela, ovire, zapleti in priložnosti, vpliv osebne organizacije na učinkovitost pri delu doma, najpogostejše motnje in tatovi časa, notranja in zunanja igra produktivnosti pri delu od doma – (orodja, metode, tehnike in praktični nasveti).

Nazaj