Kompetence zaposlenih, potrebne za konkurenčnost organizacij danes in jutri

19. 03. 2019

Tudi kompetence imajo »omejen rok trajanja« - podobno kot nekateri poklici. Razlika je v tem, da se spremembe na področju želenih kompetenc pojavijo hitreje.

Nahajamo se na pragu četrte industrijske revolucije, ki temelji na digitalizaciji. Le-ta ima močan vpliv na delovna mesta – tako na njihovo obliko, kot tudi na kompetence, ki jih bodo morali imeti zaposleni. Kompetence, ki bodo najbolj pomembne, so kritično in procesno mišljenje, kreativnost, inovativnost, znanje tujih jezikov, sposobnost dela z različnimi tehnologijami, prilagodljivost, pripravljenost na neprestano učenje ipd. Torej je pomembno, da trenutne zaposlene poskušamo usposobiti za kompetence, ki bodo pomembne za prihodnost. Pri tem moramo biti pozorni na to, ali ima zaposleni željo po usposabljanju ali pa morda potrebuje dodatno motivacijo. Ko ima organizacija usposobljen kader pa postopek ni ...

Za ogled celotne vsebine se morate registrirati.

Nazaj